2017. február 3., péntek

Téli zöldségleves édesburgonyával


Elutazunk a hétvégére, úgyhogy nem akartam nagy főzésbe fogni, úgyhogy csak kb. 2 adagnyi levest csináltam. Hiba volt, mert egyszerűen isteni lett!!!

répa
paszternák
krumpli
édesburgonya
kelkáposzta
fokhagyma
víz

kömény
kurkuma
tejföl
olaj
+ buggyantott tojás
+ zellerszár zöldje

Kókuszzsíron megfuttattam a répát és a paszternákot, rádobtam a fokhagymát és a köménymagot, hogy azok is piruljanak egy kicsit. Felöntöttem vízzel, majd hozzáadtam a krumplit és az édesburgonyát és megsóztam. Amikor megpuhultak, összerottyantottam a tejföllel, majd a már kész levesre rádobtam néhány kelkáposztacsíkot. Buggyantott tojással és zellerszár zöldjével tálaltam. És fél pillanat alatt behabzsoltam a szerdai vajas pogácsával.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...