2018. február 9., péntek

Kakaós-banános müzliszelet


Volt itthon egy túlérett banán, amivel kezdeni kellett valamit. Mindketten az éretlenebb, roppanósabb banánt szeretjük igazán, úgyhogy nem volt kérdés, hogy ennek bizony sütivé kell avanzsálnia.

Fogtam tehát a banánt, rászórtam egy jó adag apró szemű zabpelyhet, megkínáltam dióval, mogyoróval, szezám- és lenmaggal, vörös áfonyával, holland kakaóporral, illetve az állaga kedvéért kapott egy kis bodzabogyós almalevet (köszi, Manka spájza!) és olívaolajat. Ezután nem maradt más, mint jól összedolgozni, kb. fél-1cm vastagra "nyújtani" és kiszaggatni. Én ehhez most egy csillag alakú formát választottam. 170 fokon sütöttem 10-15 percig, de egyébként nyersen is isteni volt.

Hozzávalók:
1 (feketére) érett banán
1 bögre apró szemű zabpehely
dió
mogyoró
szezámmag
lenmag
vörös áfolya
2 kk holland kakaópor
0,3 dl bodzabogyós almalé
1 ek olívaolaj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...