2012. november 17., szombat

Párszázas: Hogyan dobjuk fel a nappali falát?


Adott egy albérlet, ahol a falba fúrni csaknem lehetetlen azokon a pontokon, ahol szeretnénk (merthogy még az ütvefúrók többsége is lepattan róla), ámbár rengeteg tiplit örököltünk olyan helyeken, ahová semmit sem szeretnénk rögzíteni vagy felakasztani. Valahol bosszantó, valahol viszont mégiscsak örvendetes ez a tény, mivel éppen a tátongó lyukakat eltüntetendő kerültek elő egy doboz mélyéről a szeretett tulipán alakú tűzzománcos akasztóim (a pozsonyi vásáron vettem őket pár éve), amiken a nyakláncaim leltek otthonra, illetve addig törtem a fejem a többi felület álcázásán, mígnem eszembe jutott a tapétasávos megoldás. Nos, hogy is lehet ezt 3 perc alatt pár száz forintból kivitelezni és hangulatunknak megfelelően akár hetente változtatni? Jól jöhet hozzá egy csomagolópapír-gyűjtemény, vagy legalábbis egy tekercs (a belmagasságnak megfelelő hosszúságú - nálunk a 3 m bőven elég volt) szívünknek kedves csomagolópapír, ami harmonizál a helyiség színeivel. Ezután pedig nem marad más hátra, mint, hogy kellő mennyiségű blue-tech segítségével a falra rögzítsük. Én spec csak a csomagolópapír legvégére tettem egy sor kékséget, majd a plafon vonalában jól odanyomkodtam a falhoz, de aki biztosra akar menni, az oldalakat is megerősítheti egy-egy helyen. Nálunk ez már a 2. variáció, és ahogyan magamat ismerem, elképzelhetőek további változtatások is, de be kell hogy valljam, hogy nem csak a nappali falát dobta fel ez az új megoldás, hanem az én hangulatomat is! :)
Nektek hogy tetszik?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...